Hverdagen

Jeg er alltid sulten!

God morgen!

Endelig er fredagen her, og jeg gleder meg til å få min kjære mann hjem. Det skal bli godt å ha hele familien samlet igjen en hel helg. Vi skal kose oss med god mat, og tilbringe tid sammen. Men først så må vi komme oss gjennom denne dagen også, og få unnagjort det som er på planen min. Nå som jeg trener ofte, så har forbrenningen min økt skikkelig. Det betyr at jeg nesten alltid er sulten, og det er en merkelig følelse for meg. For jeg kan jo ha utfordringer med maten ganske ofte.

Men nå må jeg passe på at jeg får i meg næringsrik mat, og små måltider. Det kan ikke nytte å hoppe over måltider nå. Da streiker denne kroppen veldig hardt og brutalt. Men jeg føler det på en merkelig måte. For meg så er det bare positivt å kjenne at jeg faktisk er sulten. Det er bare litt vanskelig å holde seg til sunne alternativer. Men vilje så har jeg ikke hatt sjokolade hjemme denne uken. Det har vært hardt å skulle klare seg uten, men jeg har klart det ganske bra.

Jeg har godt av å spise flere måltider til dagen. Så da må jeg tenkte positivt, og ta vare på denne kroppen her. Endelig føler jeg også at treningen gir en positiv endring på kroppen min. Men den er nok også litt forskrekket over hvor ofte jeg trener nå. Det er en deilig følelse av mestring, og jeg føler meg veldig sterk. Tenk at to uker med fokus på fysisk aktivitet kan gi så store endringer mentalt. Nå gjelder å holde seg til planen, og være fokusert på det som er viktig i hverdagen min.

Da får jeg komme meg i gang med dagens treningsøkt. Jeg må rekke å spise og dusje også før musikkterapien starter kl 11. En deilig fredag er altså i gang, og jeg er så motivert til å gjøre mitt aller beste! Vi snakkes igjen til kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Velkommen til min blogg! Jeg heter Wenche Larsen Gundersen . Jeg er gift, og har to barn. Bor i Mandal. Jeg håper at Du vil trives her! Her får Du ta del i min hverdag , tanker, følelser og opplevelser!

2 kommentarer

  • S

    Men dette er jo overhodet ikke et lite, næringsrikt måltid. Med mindre dette er middagen din, så bør du halvere porsjonen din og heller velge grove kornprodukter. Nå dytter du i deg mye tomme kalorier som ikke gjør noe godt for kroppen din. Du har ikke så høy intensitet på treningen din at forbrenningen din øker så veldig, så fortsetter du å spise såpass store måltider flere ganger om dagen vil du bare gå opp i vekt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *